The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management – Mattia Marmo
Mattia Marmo
Diplomová práce
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Anotace:
Brand and brand equity are terms that have been discussed for decades without having a shared outcome, especially in the automotive industry. This Master Thesis has the goal of discussing these topics in relation with the brand Fiat, strong competitor in the European market since its foundation. The changes in the customer perception, the issues and opportunities that the brand is facing are going …víceAbstract:
Značka a hodnota značky jsou pojmy, o kterých se diskutuje již desetiletí, a to obzvlášť v automobilovém průmyslu, aniž by bylo dosaženo jednotného názoru. Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat tyto témata ve vztahu k značce Fiat, která je již od svého vzniku silným hráčem na Evropském trhu. Práce se zabývá změnami ve vnímání spotřebitelů, a také problémy a příležitostmi jimž tato značka …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69137
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Jan Bockstefel
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69137
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Využití Business Inteligence při tvorbě pohledu Customer 360-degree pro společnost v automobilovém průmyslu
Pavel Černý -
Car Customization and Individualization: Market Potential and Customer Profile for Fabia ColorConcept
Artem Khlynin -
Zlepšení systému hodnocení spokojenosti zákazníků u dodavatele pro automobilový průmysl
Alena Turková -
Analýza a řešení neuznaných reklamací od zákazníka u dodavatele pro automobilový průmysl.
Petr Jurák -
Česká kulturní diplomacie v Itálii
Matěj Habětín -
Der Konflikt um Böhmen in der 1848/49er Revolution und die öffentliche Wahrnehmung dieses Konflikts im Deutschen Bund ohne Österreich. Mit Beispielen aus Baden, Bayern, Preußen, Sachsen und dem Königreich Hannover. Boj o českou otázku v revolučním roce 1848/49 a vnímání tohoto konfliktu veřejností v Německém spolku mimo Rakousko. Na příkladu Bádenska, Bavorska, Pruska, Saska a Hannoverského království.
Michael Sebastian BECHTER -
Proces posílení povědomí o značce „Urlaub in Österreich“ jako značce, snažící se o zlepšení udržitelnosti v oblasti turismu
Adéla Malinovská -
Návrh marketingové strategie k posílení brandu a zvýšení loajality zákazníků společnosti COOLNA Z&M s. r. o.
Zdeněk Řeháček