Mattia Marmo

Master's thesis

The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management

The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Abstract:
Brand and brand equity are terms that have been discussed for decades without having a shared outcome, especially in the automotive industry. This Master Thesis has the goal of discussing these topics in relation with the brand Fiat, strong competitor in the European market since its foundation. The changes in the customer perception, the issues and opportunities that the brand is facing are going …more
Abstract:
Značka a hodnota značky jsou pojmy, o kterých se diskutuje již desetiletí, a to obzvlášť v automobilovém průmyslu, aniž by bylo dosaženo jednotného názoru. Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat tyto témata ve vztahu k značce Fiat, která je již od svého vzniku silným hráčem na Evropském trhu. Práce se zabývá změnami ve vnímání spotřebitelů, a také problémy a příležitostmi jimž tato značka …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2017
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Jan Bockstefel

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69137