Vliv chování Nicka Kyrgiose na jeho značku – Bc. Jan Kobylík
Bc. Jan Kobylík
Diplomová práce
Vliv chování Nicka Kyrgiose na jeho značku
Effect of Nick Kyrgios' Behaviour on his Brand
Anotace:
Diplomová práce se zabývá image tenisty Nicka Kyrgiose. V teoretické části jsou vymezeny důležité pojmy jako sportovní marketing, značka, nebo marketingový výzkum. V praktické části se diplomová práce věnuje samotnému Nicku Kyrgiosovi. Zaměřuje se na analýzu a interpretaci dat získaných z dotazníku a je doplněna mediální analýzou. Projektová část se pak zabývá vhodným modelem komunikace Kyrgiose na …víceAbstract:
The thesis deals with the image of the tennis player Nick Kyrgios. The theoretical part defines important terms such as sports marketing, brand, or marketing research. In the practical part, the thesis deals with Nick Kyrgios himself. It focuses on the analysis and interpretation of data obtained from the questionnaire and is complemented by media analysis. The project part then deals with a suitable …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Tomáš Šula, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kobylík, Jan. Vliv chování Nicka Kyrgiose na jeho značku. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.