Podnikatelský plán na založení podniku – Bc. Mikhail Garazdyuk
Bc. Mikhail Garazdyuk
Bakalářská práce
Podnikatelský plán na založení podniku
Business plan for setting up firm
Anotace:
Předmětem mé bakalářské je vytvoření podnikatelského plánu založení konkrétní firmy, která odpovídá potřebám současného hospodaření s možností budoucího sestavení. Pro sestavení plánu byly využity nejnovější informace, které se týkají založení podniku. První část bakalářské práce bude zaměřena na vymezení základních poznatků o podnikání, na strukturu a obsah podnikatelského plánu. V praktické části …víceAbstract:
The subject for thesis is creation a business plan for establishing a business that meets the needs of the current economy with the possibility of a future build. For the preparation of the plan was used an actual information about starting a business. The first part of the plan focuses on the definition of basic information concerning the business, the structure and content of the business plan. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ncr7i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2016
- Vedoucí: doc. RNDr. Petr Budinský, CSc.
- Oponent: Ing. Šimon Mastný, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Business plan for the establishment of a company developing custom electronics
Jana Mikešová -
A Business Plan for a New Cosmetics Company
Pavla Široká -
Podnikatelský záměr na založení společnosti a jeho vyhodnocení
Lukáš Chrudimský -
Podnikatelský plán pro vybraný podnikatelský záměr
Robert ROTH -
Podnikatelský plán pro vybraný podnikatelský záměr
Robert ROTH -
Podnikatelský plán na založení firmy
Kyamil Mamedov -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová