Barbora JEDLIČKOVÁ

Diplomová práce

Analýza úrovně logického myšlení žáků prvního stupně ZŠ pracujících s odlišným didaktickým materiálem

Analysis of the level of logical thinking on a primary school working with different didactic materials.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá úrovní logického myšlení žáků na prvním stupni základní školy a to konkrétně ve čtvrtých a pátých ročnících. Cílem práce bylo zjistit, jakou úrovní tito žáci disponují a jaký vliv na její kvalitu mají dostupné přístupy a metodiky ve výuce. V teoretické části postupně popisujeme, jak se člověk vyvíjí po stránce kognitivní, řečové a neurobiologické a jak se všechny tyto aspekty …více
Abstract:
My diploma thesis is looking into the logical-thinking level of first graders attending elementary schools, specifically the fourth and the fifth school year. The objective of this paper is to analyse by which degree those pupils are disposing and what impact to it is quality have the accessable tuition practices and methodologies. Theoretical part is describing human development in a series of successive …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 4. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Vlastimil Chytrý, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JEDLIČKOVÁ, Barbora. Analýza úrovně logického myšlení žáků prvního stupně ZŠ pracujících s odlišným didaktickým materiálem . Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol - speciální pedagogika

Práce na příbuzné téma