Rony SLOZBERG

Bakalářská práce

Vizuální identita firmy a vliv grafického designu na veřejné mínění

Corporate visual identity and graphic design influence on public opinion
Anotace:
Práce pojednává o firemní identitě a vlivu grafického designu firmy na veřejné mínění. Zaměřuje se zejména na působení firem Coca-Cola a Kofola z tohoto hlediska. Také jsou zde popsané oblasti týkající se designu, image a public relations.
Abstract:
The presented work deals with concepts of corporate identity and the influence of the companies graphic design on public opinion. The main focus of the work is directed on the effect of the Coca-Cola Company and Kofola Company. Another parts which involve design, image and public relations are described here as well.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Hana Ovesleová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SLOZBERG, Rony. Vizuální identita firmy a vliv grafického designu na veřejné mínění. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností