Rozvoj komunikace u dětí v mateřské škole – Bc. Hana VRTNÁ
Bc. Hana VRTNÁ
Diplomová práce
Rozvoj komunikace u dětí v mateřské škole
Pre-school children communikation skills development
Anotace:
V teoretické části své diplomové práce se zabývám problematikou komunikace dětí předškolního věku, možnostmi jejího rozvoje v prostředí mateřské školy a úlohou předškolního pedagoga při rozvíjení komunikačních dovedností dětí. V praktické části uvádím názory učitelek na současnou úroveň dětské komunikace, které vyplývají z dotazníkového šetření, a předkládám také praktické náměty jejího rozvíjení, …víceAbstract:
In the theoretical part of my thesis I am focused on the problems concerning the comunication of children of the kindergarten age. I am also focused on the possibilities of their development in the kindergarten environment. In the practical part of my thesis I mention the opinions of the teachers and the common level of children communication. This level is known from the questionarries which I received …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2011
Zveřejnit od: 28. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2011
- Vedoucí: Mgr. Jan Karaffa, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VRTNÁ, Hana. Rozvoj komunikace u dětí v mateřské škole. Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.3.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 3. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vyprávění jako prostředek rozvoje vnímání a komunikace v běžné třídě na vybrané mateřské škole
Anna BABÍČKOVÁ -
Umělecké prostředky pro rozvoj komunikace dětí v předškolním věku
Klára BEDNAŘÍKOVÁ -
Píseň jako prostředek pro rozvoj komunikace a spolupráce ve věkově heterogenních třídách mateřské školy
Eliška MICHÁLKOVÁ -
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Volná hra jednotlivce a volná hra v sociálně bohatém prostředí
Iva DVOŘÁKOVÁ -
Hra jako vzdělávací princip v mateřské škole
Lenka Klinkáčková -
Divadlo HRA - divadlo pro děti s dětmi
Tereza Lukášová -
Hra jako edukační prostředek v mateřské škole
Nikola CHVOSTKOVÁ