Personální marketing a jeho uplatnění v praxi v rámci získávání, výběru a adaptace pracovníka. – Jana Seidlová
Jana Seidlová
Bakalářská práce
Personální marketing a jeho uplatnění v praxi v rámci získávání, výběru a adaptace pracovníka.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEIDLOVÁ, Jana. \textit{Personální marketing a jeho uplatnění v praxi v rámci získávání, výběru a adaptace pracovníka.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/urtd2t/. [citováno 2024-04-23]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola ekonomie a managmentu
Bakalářský studijní program:
Bakalářské programy (Bc.)
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.