“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience” – Bc. Zhibek Abysheva
Bc. Zhibek Abysheva
Diplomová práce
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Anotace:
Využití sociálních sítí pro politickou komunikaci je relativně novým fenoménem. Hlavní výhody internetu – rychlý přenos informací a schopnost mobilizace a komunikace s velkými skupinami lidí – dokládají důležitost politické komunikace. Díky rozšířenému používání internetu a vzniku aplikací Web 2.0, které umožňují online spolupráci prostřednictvím sociálních sítí, videí, stránek pro sdílení fotografií …víceAbstract:
The use of social media for political communication is a relatively new phenomenon. The main advantages of the Internet - rapid transmission of information and the ability to mobilize and communicate with large groups of people - demonstrate the importance of political communication. Thanks to the widespread use of the Internet and the emergence of Web 2.0 applications that enable online collaboration …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/df8my/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
- Oponent: MSc Mirela Moldoveanu
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication