Róbert Kováč

Diplomová práce

Marketingová stratégia firiem Streetmarket

Marketingová strategie firmy Streetmarket
Anotace:
Diplomová práce se zabývá možností implementace marketingové strategie společností a značky Streetmarket. Pro zabezpečení a realizaci cílů jsou v práci obsaženy základní poznatky z teorie marketingu a marketingové strategie. Na základní informace navazují prostředky situační analýzy a nástroje marketingové strategie. Práce pokračuje popisem nástrojů internetového marketingu, jeho specifikacemi a konkrétními …více
Abstract:
This thesis explores the possibilities of marketing strategy implementation for Streetmarket companies and it's brand. To support the objectives, based findings from theory of marketing and marketing strategy are included. Findings from positional analysis and other instruments of marketing strategy are also mentioned. Thesis continues by description of instruments of internet marketing and its specifics …více
Abstract:
Diplomová práca skúma konkrétne možnosti implementácie marketingovej stratégie spoločností a značky Streetmarket. Pre zabezpečenie a realizáciu cieľov sú v práci zhrnuté základné poznatky z teórie marketingu a marketingovej stratégie. Na základné informácie naväzujú prostriedky situačnej analýzy a nástrojov marketingovej stratégie. Práca pokračuje popisom nástrojov internetového marketingu, jeho špecifikami …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2012
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Iveta Butkovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29797