Aneta KRUPOVÁ

Bakalářská práce

Školní zralost dětí s mentálním postižením

School maturity of children with mental disability
Anotace:
Teoretická část práce je zaměřena na ontogenetický vývoj dítěte v jednotlivých obdobích života. Dále se zabývá jednotlivými stupni mentální retardace, školní zralosti a oblastmi posuzovanými při vstupu dítěte do školy. V praktické části byly vyhodnoceny testy školní zralosti a srovnány výsledky dětí s mentálním postižením s dětmi bez mentálního postižení.
Abstract:
Theoretical part of the thesis focuses onto ontogenetic evolution of a child in different phases of its life. Thesis also deals with specific phases of mental retardation and school-aged maturity and other areas considered before begin school. In practical part I evaluated and compared tests of school-age maturity between children with and without mental handicap.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013
Zveřejnit od: 5. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRUPOVÁ, Aneta. Školní zralost dětí s mentálním postižením. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta