Personální marketing Škoda Auto a.s - nábor a péče o praktikanty – Barbora Svárovská
Barbora Svárovská
Bachelor's thesis
Personální marketing Škoda Auto a.s - nábor a péče o praktikanty
HR Marketing in ŠKODA AUTO a.s. - Recruitment and Care for Interns
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu současného stavu odborných praxí ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. z pohledu nabídky typu spolupráce (povinná; nepovinná praxe) a průběhu praxe samotné.Současná koncepce je na základě benchmarkového průzkumu porovnána se čtyřmi dalšími společnostmi na českém trhu. Tyto společnosti lze považovat pro společnost ŠKODA AUTO a.s. za konkurenční, ve smyslu získávání kvalitní …moreAbstract:
This Bachelor Thesis is focused on analysis of current situation of the internships in company ŠKODA AUTO a.s. from the view of the offer of the type of cooperation (obligatory; non-obligatory internship) and the going of the internship itself.Current conception based on benchmark research is compared with four other companies on the Czech market. These companies can be viewed as competitive for ŠKODA …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2015
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Karel Pavlica, Ph.D.
- Reader: Eva Pelcová, externi
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights