Režie druhého plánu na příkladech filmů rumunské nové vlny – Jan Hecht
Jan Hecht
Bakalářská práce
Režie druhého plánu na příkladech filmů rumunské nové vlny
Romanian New Wave approaches to background action directing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na režijní pojetí tzv. Druhého plánu. Nejprve je rozebrán jeho teoretický rámec a formální prvky, které může režisér využít při tvorbě druhého plánu. V analytické části práce jsou tyto prvky aplikovány v rozborech vybraných filmů z okruhu tzv. Rumunské nové vlny, kterou bakalářská práce představuje jako svébytný národně-kinematografický fenomén. V závěru pak autor …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the director's approach to the so-called "background action directing". Its theoretical frame and formal aspects, which can be used by the director when creating the background action, is discussed in the first part of this work. The focus in the work's analytical section is on the way these aspects are practically applied. This is shown on some films chosen from the …víceKlíčová slova
rumunská kinematografieKlíčová slova
rumunská nová vlnaKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
práce režiséraKlíčová slova
práce s hercemKlíčová slova
filmoví režiséři
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9953
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2017
- Vedoucí: Petr MAREK
- Oponent: Radim ŠPAČEK
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 10. 2017 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Režie
Práce na příbuzné téma
-
Dramaturgická analýza filmů rumunské nové vlny
Damián Vondrášek -
1. Teoretická část: Pozorovatelský realismus v díle Cristiana Mungia - analýza filmového stylu. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., režie.
Jan Kolář -
Československá nová vlna, využití filmových adaptací 60. let při výuce literatury
Jan KŮST -
T: Originalita ve fotografii. Slovenská nová vlna a její inspirační zdroje
Wlasta Laura Laurenčíková -
Československá nová vlna ve filmové výchově
Jana KOŠOVÁ -
Slavní filmoví tvůrci a jejich přínos v dějinach kinematogafie - Československá nová vlna 60. léta 20. století
Jana Pikolonová -
Česká nová vlna - Perličky na dně
Markéta DĚDKOVÁ -
Československá kinematografie v době normalizace - filmová nová vlna versus konformní normalizační tvůrci
Jiří Krob