Poprodejní služby ŠKODA AUTO a.s. pro ojeté vozy – David Hančar
David Hančar
Bachelor's thesis
Poprodejní služby ŠKODA AUTO a.s. pro ojeté vozy
ŠKODA AUTO AfterSales service for used cars
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem nabízení poprodejních služeb ŠKODA AUTO a.s. pro ojeté vozy. Cílem práce je vytvoření nové nabídky poprodejních služeb ŠKODA AUTO a.s. pro ojeté vozy v České republice. V teoretické části jsou popsány marketingové modely 4P i 4C a dále je zde kladen důraz na definování poprodejních služeb. Výzkumná část se zaměřuje na analýzu zákaznické spokojenosti programu …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the topic of offering aftersales services of ŠKODA AUTO a.s. for used cars. The aim of the work is to create a new range of aftersales services for ŠKODA AUTO a.s. for used cars in the Czech Republic. The 4P and 4C marketing models are described in the theoretical part, and the emphasis is placed on defining aftersales services. The research part focuses on the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
- Reader: Aleš Kancnýř, externi
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / specializace:
Ekonomika a management / Marketing and Sales Management
Theses on a related topic
-
Měření spokojenosti zákazníků bižuterie COCCO accessories
Jana HORŇÁKOVÁ -
Analýza obchodu s ojetými vozy v rámci Škoda Auto
Petra Šéblová -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
Denisa Gizová -
Produkt - zdroj konkurenční výhody
Jana Fišerová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights