Consumer behavior of the middle class – Oleh Kostyuk
Oleh Kostyuk
Bakalářská práce
Consumer behavior of the middle class
Spotřební chování střední třídy
Anotace:
Tématem bakalářské práce "Spotřební chování střední třídy" je popis spotřebního chování a sociální stratifikace spotřebitelů. Konkrétně se práce zabývá především střední třídou. Cílem práce je najít odlišnosti ve spotřebním chování střední třídy v porovnání s třídami ostatními. Teoretická část práce je rozdělena na část věnovanou spotřebnímu chování, modelům výkladu spotřebního chováním a spotřebním …víceAbstract:
The topic of my bachelor thesis is consumer behavior and social stratification. The thesis specifically focuses on the middle class. The aim is to find the differences in the consumer behavior of the middle class and to compare it with other classes. The theoretical part is divided into two parts . The first one is dedicated to consumer behavior, models of explication of this behavior and consumer …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36697
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
- Vedoucí: Alois Surynek
- Oponent: Eva Kašparová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36697
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Sociální rozvrstvení a topografie městečka Letovic na přelomu 16. a 17. století
David Čížek -
Sociální stratifikace v socialistickém Československu: Obsahová analýza Sociologického časopisu
Lucie Hykšová -
Social drama, Cultural Trauma and Public Memory. The case of Madimak Massacre in Turkey
Fabio Salomoni -
Změny ve spotřebě a spotřebním chování v ČLR v 21. století
Dominika Trubková -
Analýza spotřeby a spotřebitelského chování
Jáchym Čierný -
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá -
Consumer behavior of the middle class
Oleh Kostyuk