Oleh Kostyuk
Bachelor's thesis
Consumer behavior of the middle class
Spotřební chování střední třídy
Abstract:
Tématem bakalářské práce "Spotřební chování střední třídy" je popis spotřebního chování a sociální stratifikace spotřebitelů. Konkrétně se práce zabývá především střední třídou. Cílem práce je najít odlišnosti ve spotřebním chování střední třídy v porovnání s třídami ostatními. Teoretická část práce je rozdělena na část věnovanou spotřebnímu chování, modelům výkladu spotřebního chováním a spotřebním …moreAbstract:
The topic of my bachelor thesis is consumer behavior and social stratification. The thesis specifically focuses on the middle class. The aim is to find the differences in the consumer behavior of the middle class and to compare it with other classes. The theoretical part is divided into two parts . The first one is dedicated to consumer behavior, models of explication of this behavior and consumer …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 2. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36697
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2013
- Supervisor: Alois Surynek
- Reader: Eva Kašparová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36697
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Sociální rozvrstvení a topografie městečka Letovic na přelomu 16. a 17. století
David Čížek -
Sociální stratifikace v socialistickém Československu: Obsahová analýza Sociologického časopisu
Lucie Hykšová -
Social drama, Cultural Trauma and Public Memory. The case of Madimak Massacre in Turkey
Fabio Salomoni -
Změny ve spotřebě a spotřebním chování v ČLR v 21. století
Dominika Trubková -
Analýza spotřeby a spotřebitelského chování
Jáchym Čierný -
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá