Vliv inovační politiky na konkurenceschopnost firmy – Ing. Ekaterina Antonova
Ing. Ekaterina Antonova
Diplomová práce
Vliv inovační politiky na konkurenceschopnost firmy
The impact of innovation policy on the competitive activity of a firm
Anotace:
Diplomové práce se zabývá inovačními schopnostmi podniku a jejich dopadem na konkurenceschopnost podniku. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení samotného pojmu inovací, identifikaci inovačních příležitostí, inovacemi jako součástmi podnikových procesů, inovacemi jako zdroji konkurenceschopnosti. Stěžejním prvkem aplikační části je analýza interních a externích podnikových faktorů, která je využita …víceAbstract:
The thesis deals with the investigation of innovative potential of companies in being competitive. In the first chapter the terminological apparatus is surveyed, the necessity of using innovative approach in an effort to remain competitive is defined and studied, its role in running a company is outlined. In the second chapter the analysis of impact of internal and external economic factors in being …víceKlíčová slova
Inovace inovační proces inovační strategie hodnocení inovací konkurenceschopnost konkurenční výhoda inovační management nové výrobky proces zákazník. Innovation innovation process innovation strategy evaluation of innovations competitiveness competitive advantage innovation management new products process customer. Innovation customer.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gc2yq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2014
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Josef Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Case study of the efficient use of cognitive diversity as a drive to improve efficiency and increase innovation in the Company
Agbor Takang Okpu Yo -
Innovation and its influence on strengthening the competitive advantage of the company
Alexandra Nam -
Innovation and Creativity as a Source of Competitive Advantage
Olga Grashchenkova -
Innovation and Creativity as a source of competitive advantage in the petroleum industry
Victoria Nikolaeva -
Innovation through tradition in family businesses
Carmen Garcia Riesco -
IBM Customer Service Innovation
Daria Bruieva -
Inovace a Customer Relationship Management
Katarína Kubindová -
Management of Innovation in Selectec Company XX
Veronika Chubinets