Kristýna Brandejsová

Diplomová práce

Specifikace požadavků na nový informační systém pro proces řízení stížností a reklamací klientů

Specification of requirements for a new information system for complaints and claims management
Anotace:
Cílem diplomové práce je specifikace uživatelských požadavků pro proces řízení stížností a reklamací klientů ve vybrané společnosti poskytující finanční služby v České republice. V první části jsou vysvětleny základní teoretická východiska z oblasti procesního řízení a informačních systémů. Zároveň je pojednáno o pohledu na vyřizování stížností a reklamací z pohledu zákazníka. V praktické části diplomové …více
Abstract:
The aim of the thesis is the specification of user requirements for complaints and claims management in selected company providing financial services in the Czech Republic. The first section explains the basic theoretical background in the field of process management and information systems. It is also discussed the view of complaints and claims management from customer side. The second section describes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 2. 2014
  • Vedoucí: Lenka Švecová
  • Oponent: Jana Pokorná

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39617