"Think different" aneb Apple pod vedením Steva Jobse – Bc. Barbora Růžičková
Bc. Barbora Růžičková
Diplomová práce
"Think different" aneb Apple pod vedením Steva Jobse
"Think different", that is Apple headed by Steve Jobs
Anotace:
Tato závěrečná práce je studií marketingových aktivit společnosti Apple a jejího spoluzakladatele Steva Jobse. Tato americká společnost je zajímavá tím, že patří k nejúspěšnějším na celosvětovém trhu v oboru spotřební a počítačové elektroniky. Svět uživatelů informačních technologií se dělí na „jablíčkáře“ a „ostatní“. Společnost Apple je vybudována na silných marketingových základech, které jí nastavil …víceAbstract:
My dissertation is study of marketing activities of Apple Company and the co-founder Steve Jobs. This company Apple is one of the most successful worldwide corporations in branch of consumer and computer electronics. The world of information technology users is segmented into “apples” and “the rest”. The Apple Company is built on the strong marketing foundations, which were set by Steve Jobs. The goal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ofdqh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2014
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické aspekty v rámci investičných rozhodnutí
Veronika Krásna -
Negativní psychologické aspekty při používání sociálních sítích
Tereza Malinová -
Psychologické aspekty v riadení hotela.
Radka Turňová -
Psychologické aspekty na trhu v hotelierstve
Michaela Masloviakova -
Psychologické aspekty pohybového profilu jedinca podľa Labanovej analýzy pohybu v komparácií s analýzou osobnosti v procesorientovanej psychológií
Zuzana Vasičáková Očenášová -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Workoholismus a jeho vliv na nákupní chování spotřebitele
Kristina Petrášová