Využití nových médií v módním průmyslu na příkladu značky Balenciaga – Anežka Horová
Anežka Horová
Bachelor's thesis
Využití nových médií v módním průmyslu na příkladu značky Balenciaga
New media in the fashion industry using Balenciaga as an example
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na uplatnění nových médií v módním průmyslu. Problematika je představena na značce Balenciaga, se kterou v současné době spolupracují například umělci Jon Rafman a Yilmaz Sen. Na konkrétním příkladu jejich spolupráce se značkou popíšeme vztah jejich vlastní tvorby a komerčního prostředí (reklama, módní přehlídky, fashion film). Rozebereme využívání původně nekomerčních …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the application of new media in the fashion industry. The issue is presented on the brand Balenciaga, which is currently working with artists such as Jon Rafman and Yilmaz Sen. On a concrete example of their cooperation with the brand we describe the relationship of their own production and commercial environment (advertising, fashion shows, fashion film). We will discuss …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 8. 2019
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/13561
Thesis defence
- Date of defence: 11. 9. 2019
- Supervisor: Dita MALEČKOVÁ
- Reader: Hana JANEČKOVÁ
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOROVÁ, Anežka. \textit{Využití nových médií v módním průmyslu na příkladu značky Balenciaga}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Academy of Performing Arts in Prague, Filmová a televizní fakulta. 2019. Available from: https://theses.cz/id/usvhhn/.
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 1. 2020 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBachelor programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Audiovizuální studia
Theses on a related topic
-
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
David Kejř -
Reklama a propagace kavárny Cafe Camaro
Josef Příhoda -
Vliv marketingu a propagace na životní styl určitých sociálních a věkových skupin
Veronika Lindová -
Reklama a propagace jako nástroj podpory prodeje v konkrétním podniku
Martin Timr -
Využívání reklamy a propagace v barové praxi
Jana Radovnická -
Marketing,reklama a propagace a podpora prodeje ve firmě
Jan Kokrhel -
Súčasné trendy v propagácii divadiel vo svete a ich aplikácia na bratislavskú divadelnú scénu s prihliadnutím na jej stav a vývoj
Uršula Mináriková