Brand equity jako důležitý faktor v bankovnictví – Kseniia Malysheva
Kseniia Malysheva
Bakalářská práce
Brand equity jako důležitý faktor v bankovnictví
Brand equity as an important factor in banking
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá brandingem v oblasti bankovnictví. Zaměřuje se především na vztah hodnoty brandů bank a marketingových nákladů vynaložených těmito bankami s cílem potvrdit nebo vyvrátit hypotézu o jejich závislosti. Dále se zabývá vlivem hodnoty brandu na tržní kapitalizaci společnosti. Úvodní teoretická část definuje pojem brand, jeho roli a výhody jak pro výrobce, tak i pro spotřebitele …víceAbstract:
This thesis deals with branding in banking. It focuses primarily on the relationship between the value of the brands of banks and marketing costs incurred by these banks in order to confirm or refute the hypothesis of their addiction. It also deals with the influence of the value of brands in the market capitalization of the company. The theoretical part defines brand, its role and benefits for both …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57965
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2015
- Vedoucí: Tomáš Křížek
- Oponent: Petr Teplý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57965
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Economic Analysis of Banking Sector in Nepal
Chhabi Lal Kandel