Petra JIROUŠOVÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingových aktivit vybraných středisek firmy Colorlak, a.s.

Marketing activities analysis of selected centres of Colorlak company
Anotace:
Marketing se stává v posledních letech v důsledku rostoucích nároků spotřebitelů ne-postradatelnou činností. Právě s rostoucími nároky spotřebitelů roste význam marketingu, neboť marketing je aktivitou vedoucí k přímému uspokojování potřeb a přání zákazníků na trhu. Pro podnik je důležité rozpoznat potřeby trhu a rozhodnout o výrobě u spotřebitelů žá-doucích produktů. Teorie i praxe marketingu mne …více
Abstract:
Of late years is marketing getting indispensable activity in consequence growing requirement of consumers. Right with growing requirement of consumers grow the meaning of marketing, because marketing is activity leading to direct satiation of needs and wishes of customers on market. For company is important to recognize needs of market and decide about production of products, which are desirable by …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JIROUŠOVÁ, Petra. Analýza marketingových aktivit vybraných středisek firmy Colorlak, a.s.. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická