Analýza marketingových aktivit vybraných středisek firmy Colorlak, a.s. – Petra JIROUŠOVÁ
Petra JIROUŠOVÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingových aktivit vybraných středisek firmy Colorlak, a.s.
Marketing activities analysis of selected centres of Colorlak company
Anotace:
Marketing se stává v posledních letech v důsledku rostoucích nároků spotřebitelů ne-postradatelnou činností. Právě s rostoucími nároky spotřebitelů roste význam marketingu, neboť marketing je aktivitou vedoucí k přímému uspokojování potřeb a přání zákazníků na trhu. Pro podnik je důležité rozpoznat potřeby trhu a rozhodnout o výrobě u spotřebitelů žá-doucích produktů. Teorie i praxe marketingu mne …víceAbstract:
Of late years is marketing getting indispensable activity in consequence growing requirement of consumers. Right with growing requirement of consumers grow the meaning of marketing, because marketing is activity leading to direct satiation of needs and wishes of customers on market. For company is important to recognize needs of market and decide about production of products, which are desirable by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JIROUŠOVÁ, Petra. \textit{Analýza marketingových aktivit vybraných středisek firmy Colorlak, a.s.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/ut8oiv/.
Jak správně citovat práci
JIROUŠOVÁ, Petra. Analýza marketingových aktivit vybraných středisek firmy Colorlak, a.s.. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurence webových portálů na horská ubytovací zařízení
Petra Belásová -
Nedokonalá konkurence a cenová diskriminace v praxi
Yevhen Gonchar -
Marketingová strategie vstupu společnosti Colorlak a.s. na vybraný zahraniční trh
Ivana Kuczmanová -
Analýza marketingových aktivit společnosti COLORLAK, a.s. se zaměřením na průmyslový trh
Marek VLK -
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Colorlak, a. s.
Marek INGR -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská