Prostředky marketingové komunikace pro seniory – Bc. Jitka Klímová
Bc. Jitka Klímová
Bachelor's thesis
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Means of Marketing Communications for Seniors
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje marketingovému zacílení na seniory, analýze segmentu seniorů, jejich spotřebitelským a hodnotovým orientacím, působení reklamních komunikačních prostředků na seniory, jejich postojem k reklamě a nákupnímu chování. Téma je aktuální v souvislosti s rostoucím významem skupiny seniorů. Průměrný věk se zvyšuje a senioři se stávají silnou atraktivní skupinou pro marketing, a tím …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the target marketing of seniors, the senior segment analysis, their consumer and priority orientations. It also aims at the effects of the advertising communication tools on the elderly, their attitudes to advertising. It studies their buying habits. The theme is highly topical as the importance of the senior group has become crucial. The life expectancy increases and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rw2v3/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Mgr. Pavel Nohava, MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev