Využití alternativního hodnocení na 1. stupni ZŠ – Jana FOJTOVÁ
Jana FOJTOVÁ
Master's thesis
Využití alternativního hodnocení na 1. stupni ZŠ
Use of alternative assessment at first stage of primary school
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá využitím alternativního hodnocení na 1. stupni ZŠ. Cílem bylo zjistit, do jaké míry je alternativní hodnocení na 1. stupni využíváno a jaké jsou nejvíce využívané alternativní formy. Teoretická část nás seznámení s různými pojmy z oblasti hodnocení. V empirické časti jsou shrnuty výsledky výzkumu, který probíhal pomocí sběru dotazníků pro učitele a rodiče. Výzkum se týkal …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the use of alternative assessment at the 1st stage of primary school. The aim was to find out what extent the alternative evaluation is used at the 1st stage of primary school and what are the most used alternative forms. The theoretical part introduces us to various concepts in the field of evaluation. In the empirical part summarizes the results of research, which took …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Veronika Krejčí
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FOJTOVÁ, Jana. Využití alternativního hodnocení na 1. stupni ZŠ. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching at primary schools
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum postojů žáků a rodičů souvisejících s realizací alternativní formy hodnocení žáků
Monika Kulasová -
Alternativní formy hodnocení žáka na prvním stupni základní školy
Lucie Čermáková -
Návrh vstřikovací formy pro výrobu technického dílu
Václav Janoštík -
Hodnocení a sebehodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
Tereza Boudová -
Školní hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání
Jana KARDOŠOVÁ -
Školní úspěch, neúspěch a sebehodnocení žáků druhého stupně základní školy
Monika Říhová -
Školní hodnocení v primární edukaci
Kateřina Kohoutová -
Žáci se specifickými poruchami učení z perspektivy učitele
Ráchel Kurzyszová
Názov
Vložil
Vložené
Práva