Metoda obtahování u dětí s dysgrafickými a dysortografickými problémy – Miriam KOTRLOVÁ
Miriam KOTRLOVÁ
Master's thesis
Metoda obtahování u dětí s dysgrafickými a dysortografickými problémy
The Tracing Method and its Usage in the Therapy of Children with Dysgraphic and Dysorthographic Problems
Abstract:
Diplomová práce se zabývá reedukační metodou specifických poruch učení ? metodou obtahování. Teoretická část je členěna do sedmi kapitol. V této části práce jsme se mimo jiné zaměřili na problematiku specifických poruch učení, zejména na dysgrafii a dysortografii. Seznámili jsme se s podobou metody obtahování, kterou ve své práci s dětmi s těžkými poruchami učení používala G. Fernaldová. Praktická …moreAbstract:
This thesis deals with the reeducation method of specific learning disabilities ? the tracing method. The theoretical part, consisting of seven chapters, is focused on specific learning disabilities, especially Dysgraphia and Dysortographia. In this section, the tracing method used by G. Fernald was decribed. G. Fernald used this method in her work with children who suffered from total or extreme reading …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2011
Accessible from:: 7. 12. 2011
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Pavel Svoboda, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOTRLOVÁ, Miriam. \textit{Metoda obtahování u dětí s dysgrafickými a dysortografickými problémy}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2011. Available from: https://theses.cz/id/utdxzw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOTRLOVÁ, Miriam. Metoda obtahování u dětí s dysgrafickými a dysortografickými problémy. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.12.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 12. 2011 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Speech and Language Therapy
Theses on a related topic
-
Skupinová reedukace specifických poruch učení žáků 2. stupně ZŠ v pedagogicko-psychologické poradně
Dana Fialová -
Prevence a reedukace specifických poruch učení pomocí metody EEG-biofeedback
Markéta Luňáková -
Možnosti reedukace specifických poruch učení v dyslektických kroužcích základních škol v okresu Břeclav
Monika Válková -
Reedukace vybraných specifických poruch učení u žáků mladšího školního věku
Eva PÁTKOVÁ -
Vliv reedukace specifických poruch učení na vzdělávací proces dítěte na prvním stupni základní školy v okrese Příbram
Zuzana Horázná -
Reedukace specifických poruch učení na prvním stupni základní školy
Dana Fialová -
Reedukace specifických poruch učení ve skupině na 1.stupni ZŠ
Tereza Rosenbaumová -
Role pedagoga a rodiče v procesu reedukace specifických poruch učení
Zdeňka MARTINKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights