Propagace nevládní neziskové organizace - Nadace Proměny – Bc. Aneta Mrhová
Bc. Aneta Mrhová
Bakalářská práce
Propagace nevládní neziskové organizace - Nadace Proměny
Promotion of non-governmental organization - Proměny foundation
Anotace:
Tato bakalářská práce řeší problematiku marketingové komunikace neziskových organizací. Zvláště pak specifika marketingového mixu a strategických analýz v neziskovém sektoru. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na konkrétní neziskovou organizaci, nadaci Proměny. Cílem závěrečné práce je kompletně zanalyzovat komunikaci nadace doplněnou o doporučení pro její zefektivnění. Hlavním zjištěním …víceAbstract:
The main subject of this bachelor thesis is marketing communications of non-profit organizations. In particular, the specifics of the marketing mix and strategic analyses in the non-profit sector in general. Putting theory into practice, the practical part focuses, on a real not-for-profit organisation called the Proměny foundation. The objective of the thesis is to carry out a complete analysis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m1tar/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko