Bc. Aneta Mrhová

Bachelor's thesis

Propagace nevládní neziskové organizace - Nadace Proměny

Promotion of non-governmental organization - Proměny foundation
Abstract:
Tato bakalářská práce řeší problematiku marketingové komunikace neziskových organizací. Zvláště pak specifika marketingového mixu a strategických analýz v neziskovém sektoru. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na konkrétní neziskovou organizaci, nadaci Proměny. Cílem závěrečné práce je kompletně zanalyzovat komunikaci nadace doplněnou o doporučení pro její zefektivnění. Hlavním zjištěním …more
Abstract:
The main subject of this bachelor thesis is marketing communications of non-profit organizations. In particular, the specifics of the marketing mix and strategic analyses in the non-profit sector in general. Putting theory into practice, the practical part focuses, on a real not-for-profit organisation called the Proměny foundation. The objective of the thesis is to carry out a complete analysis of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2015
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní