Budování značky – Brand building – Mgr. Jan Procházka
Mgr. Jan Procházka
Diplomová práce
Budování značky – Brand building
Brand building
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na budování značky. V první řadě bude vymezen pojem značka, jak se rozděluje hodnota značky a též jak se hodnota značky buduje. Následně bude popsán proces budování značky, který bude rozdělen do tří fází – strategie značky, identita značky a marketing značky. Na základě tohoto popisu bude též vymezeno vyhodnocení úspěšnosti značek a sděleny nástroje, které dopomáhají …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on brand building. First, will be defined the term brand, what is the difference of brand value and brand equity and also how the value of the brand is built. Subsequently, will be described the process of brand building, which will be divided into three phases - brand strategy, brand identity and brand marketing. Based on this description, will be defined the evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Veronika Burešová
- Oponent: Marie Hesková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Magisterský studijní program:
Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vznik a vývoj evropských automobilových koncernů s důrazem na positioning jejich značek a strategie expanze
Richard Schneider -
Návrh komunikační strategie vznikající účetní společnosti
David Nguyen -
Strategie značky NA PIPI a její marketingové komunikace
Jana Marešová -
Brand positioning značky Jacobs
Linda Spanilá -
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podniku
Martin Rosa -
Analýza marketingové komunikační strategie společnosti Alza a.s.
Albert Kincl -
Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky
Šimon BROŽ -
Analýza strategie budování značky
Jana Šuráňová
Název
Vložil
Vloženo
Práva