Mgr. Jan Procházka
Master's thesis
Budování značky – Brand building
Brand building
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na budování značky. V první řadě bude vymezen pojem značka, jak se rozděluje hodnota značky a též jak se hodnota značky buduje. Následně bude popsán proces budování značky, který bude rozdělen do tří fází – strategie značky, identita značky a marketing značky. Na základě tohoto popisu bude též vymezeno vyhodnocení úspěšnosti značek a sděleny nástroje, které dopomáhají …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on brand building. First, will be defined the term brand, what is the difference of brand value and brand equity and also how the value of the brand is built. Subsequently, will be described the process of brand building, which will be divided into three phases - brand strategy, brand identity and brand marketing. Based on this description, will be defined the evaluation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Veronika Burešová
- Reader: Marie Hesková, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationMaster programme:
Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Vznik a vývoj evropských automobilových koncernů s důrazem na positioning jejich značek a strategie expanze
Richard Schneider -
Návrh komunikační strategie vznikající účetní společnosti
David Nguyen -
Strategie značky NA PIPI a její marketingové komunikace
Jana Marešová -
Marketingová strategie značky Tatra společnosti Mlékárna Hlinsko, a.s.
Kateřina Chrbolková -
Brand positioning značky Jacobs
Linda Spanilá -
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podniku
Martin Rosa -
BRAND POSITIONING ZAČÍNAJÍCÍ MÓDNÍ ZNAČKY – KILLMEPLS
Martin Zeman -
Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky
Šimon BROŽ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses utq1tc utq1tc/2
23/4/2022