Anna Těšínská

Bakalářská práce

Obsluha zákazníků fitcentra

Customer service in a gym
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je shrnout základní poznatky z oboru teorie hromadné obsluhy a naznačit způsoby jejich využití v praxi. V teoretické části jsou popsány základní modely hromadné obsluhy, jejich charakteristiky a klasifikace. Konkrétně se jedná o exponenciální model jednoduché obsluhy a exponenciální model s paralelní obsluhou. Dále je zde vysvětleno a popsáno použití dvou softwarů STORM …více
Abstract:
The aim of this thesis is to summarize the basic knowledge on the subject of queuing theory and to suggest ways of their use in practice. The theoretical section describes the basic queuing models, as well as their characteristics and classification. In specific the simple exponential model and the exponential model with a parallel service. The thesis also explains and describes utilization of two …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2012
  • Vedoucí: Václav Kořenář
  • Oponent: Irena Šindelářová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/32354

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Statistika a ekonometrie