Marketingová komunikace zdravotnického zařízení – Bc. Hana LUJCOVÁ
Bc. Hana LUJCOVÁ
Master's thesis
Marketingová komunikace zdravotnického zařízení
Marketing communication of a medical institution
Abstract:
Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci v rámci zdravotnických zařízení. Zabývá se především marketingovými nástroji ve zdravotnictví, marketingem ve stomatologii a měřením spokojenosti klientů. Cílem výzkumné části diplomové práce bylo zhodnotit marketingovou komunikaci kliniky Smile Factory s.r.o., analyzovat, jak je vnímána jejich klienty a případně navrhnout nové způsoby pro zlepšení …moreAbstract:
This thesis focuses on marketing communication within healthcare facilities. It mainly deals with marketing in healthcare, marketing in dentistry and measuring client satisfaction. The aim of the research part of the diploma thesis was to evaluate the marketing communication of the clinic Smile Factory s.r.o., to analyze how it is perceived by their clients and possibly suggest new ways to improve …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Vladimír Vančura, MBA
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LUJCOVÁ, Hana. Marketingová komunikace zdravotnického zařízení. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta zdravotnických věd
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta zdravotnických vědPalacký University Olomouc
Faculty of Health SciencesMaster programme / field:
Organization and Management in Healthcare / Organization and Management in Healthcare
Theses on a related topic
-
Marketingový mix ve zdravotnictví
Hana Kudrnová -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingová strategie, marketingový mix, SWOT analýza, uvedení případové studie firmy Biotherapy, s.r.o.
Štěpánka Adamcová -
Doporučená cena vs. tržní cena nehmotných produktů herního průmyslu
David Chittenden -
Právní souvislosti při oceňování nemovitého majetku. Cena obvyklá podle zákona o oceňování majetku a cena zjištěná podle zvláštních předpisů.
Lenka Čiperová -
Oceňování okrasných rostlin, charakteru stromy – porovnání oceňovacích metod v ČR – cena zjištěná a cena obvyklá
Jana Hermanová -
Oceňování lesa - porovnání oceňovacích metod v ČR - cena zjištěná, cena obvyklá.
Dominika Loskotová -
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Sevastian Kushnei
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights