Bc. Helena Davis

Bakalářská práce

Vnímání role žen v předních vedoucích pozicích a jejich využití marketingových nástrojů

General perception of women in leadreship roles and their use of marketing tools
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na to, jak jsou vnímány ženy ve vrcholovém managementu firmy a jaké marketingové nástroje využívají v praxi k tomu, aby se dostaly do řídící pozice. Autorka popisuje, jak se role žen v podnikání měnila a stále ještě mění v dnešním obchodním prostředí a jakým překážkám ženy čelí. V jednotlivých kapitolách rozebírá postavení žen v byznyse z hlediska historického vývoje …více
Abstract:
This thesis focuses on the use of marketing tools as utilized by women to reach the upper levels of business management, how theses marketing tools are employed and the ways in which they assist women in reaching top management positions. Included are also observations of how the role of women in business has changed and is changing in today’s business environment and the obstacles women face in achieving …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní