Bc. Jana Pacalajová

Bakalářská práce

Teoretické a metodologické prístupy k problematike zisťovania spokojnosti klienta v komerčnej banke

Theoretical and methodical accesionens to the problematic - detection of customers enjoyment in a comercial bank
Abstract:
The goal of this bachelor work is to analyse client`s position in a commercial bank and to analyse atributes and methodology of his satisfaction. The first chapter deals with characteristics of commercial bank, definition and description of a client as an important part for commercial bank existancy and measurments of his satisfaction. The second chapter is oriented on methodology client`s satisfaction …více
Abstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je analyzovať postavenie klienta v komerčnej banke, atribúty jeho spokojnosti a analyzovať metodiku jeho spokojnosti. Prvá kapitola je venovaná charakteristike komerčnej banky, definovanie a opis klienta ako nevyhnutného predpokladu pre existenciu komerčnej banky a meranie jeho spokojnosti. Druhá kapitola je zameraná na metodiku zisťovania spokojnosti klienta v komerčnej …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Belás, PhD.
  • Oponent: Ing. Miroslav Križan

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management