Teoretické a metodologické prístupy k problematike zisťovania spokojnosti klienta v komerčnej banke – Bc. Jana Pacalajová
Bc. Jana Pacalajová
Bakalářská práce
Teoretické a metodologické prístupy k problematike zisťovania spokojnosti klienta v komerčnej banke
Theoretical and methodical accesionens to the problematic - detection of customers enjoyment in a comercial bank
Abstract:
The goal of this bachelor work is to analyse client`s position in a commercial bank and to analyse atributes and methodology of his satisfaction. The first chapter deals with characteristics of commercial bank, definition and description of a client as an important part for commercial bank existancy and measurments of his satisfaction. The second chapter is oriented on methodology client`s satisfaction …víceAbstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je analyzovať postavenie klienta v komerčnej banke, atribúty jeho spokojnosti a analyzovať metodiku jeho spokojnosti. Prvá kapitola je venovaná charakteristike komerčnej banky, definovanie a opis klienta ako nevyhnutného predpokladu pre existenciu komerčnej banky a meranie jeho spokojnosti. Druhá kapitola je zameraná na metodiku zisťovania spokojnosti klienta v komerčnej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/vzfpx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Belás, PhD.
- Oponent: Ing. Miroslav Križan
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PACALAJOVÁ, Jana. \textit{Teoretické a metodologické prístupy k problematike zisťovania spokojnosti klienta v komerčnej banke}. Online. Bakalářská práce. Praha: AMBIS - vysoká škola, a. s., Bankovní institut vysoká škola SK. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/uty3hx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnotenie úverovej bonity firemného klienta v komerčnej banke
Viera Raffajová -
Úverový proces v komerčnej banke - analýza z pohľadu klienta
Martina Mičincová -
Aktuálne trendy v oblasti riadenia rizík v komerčnej banke
Jozef Kolembus -
Model závislosti dodatočných nákupov od lojality bankového klienta
Anna CHOCHOĽÁKOVÁ -
Proces získavania úverov v komerčnej banke
Martin Šindler -
Proces poskytovania úverov v komerčnej banke
Lenka Kustrová -
Klientsky orientovaná finančná inštitúcia (význam segmentácie klientely v komerčnej banke)
Zuzana Hlivová -
Starostlivosť o afluentných klientov v komerčnej banke
Marián Murga