Nástroje komunikačního mixu ve vybrané firmě Acovy s. r. o. nabízející telekomunikační služby – Magdalena Kocourková
Magdalena Kocourková
Diplomová práce
Nástroje komunikačního mixu ve vybrané firmě Acovy s. r. o. nabízející telekomunikační služby
Instruments of comunication mix in chosen company Acovy Ltd. who is offering telecomunication services
Anotace:
Tato diplomová prace pojednavá o komunikačním mixu telekomunikační firmy Acovy s. r. o. Proto, aby mohl být mix zpracován, musela být zpracována situační analýza, marketingový mix. Acovy s. r. o. používá obchodní modely B2B a B2C. V práci byl pro tyto modely zpracovan model komunikačního procesu. Následně byly zhodnoceny současné a navrženy budoucí nástroje komunikačního mixu.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2346
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
- Vedoucí: Milan Puchýř
- Oponent: Martin Pavelka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2346
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Interní komunikace jako součást komunikační strategie Národní galerie
Eliška Menclová -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový mix hokejového klubu HC Vítkovice Ridera
Veronika Štefková -
Marketingový mix cukrárny AnetBa.kery
Alexej Červeňák -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová