Bc. Daniela ŠENOVSKÁ, DiS.

Master's thesis

Marketingový plán pro Lázně Luhačovice

Marketing plan for spa Luhačovice, a. s.
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingového plánu pro společnost Lázně Luhačovice, a.s. V první části zohledňuje veškerá teoretická východiska, která je nutno obecně znát při tvorbě marketingového plánu. V části druhé jsou pak tyto teoretické po-znatky implementovány do praxe, jsou zde nastíněna konkrétní východiska pro tvorbu re-álného marketingového plánu {--} analýzy trhu, konkurence …more
Abstract:
This thesis is focused on marketing plan preparation for czech retail company Lázně Luha-čovice, a.s. In the first part there are all theoretical informations which are necessary for successful marketing planning. The second part describing implementation of theoretical rules into daily marketing practice of the above mentioned company, market, competition analysis and suggestion of marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2007
Identifier: 6428

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠENOVSKÁ, Daniela. Marketingový plán pro Lázně Luhačovice. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing

Theses on a related topic