Marketingový plán pro Lázně Luhačovice – Bc. Daniela ŠENOVSKÁ, DiS.
Bc. Daniela ŠENOVSKÁ, DiS.
Master's thesis
Marketingový plán pro Lázně Luhačovice
Marketing plan for spa Luhačovice, a. s.
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingového plánu pro společnost Lázně Luhačovice, a.s. V první části zohledňuje veškerá teoretická východiska, která je nutno obecně znát při tvorbě marketingového plánu. V části druhé jsou pak tyto teoretické po-znatky implementovány do praxe, jsou zde nastíněna konkrétní východiska pro tvorbu re-álného marketingového plánu {--} analýzy trhu, konkurence …moreAbstract:
This thesis is focused on marketing plan preparation for czech retail company Lázně Luha-čovice, a.s. In the first part there are all theoretical informations which are necessary for successful marketing planning. The second part describing implementation of theoretical rules into daily marketing practice of the above mentioned company, market, competition analysis and suggestion of marketing communication …moreKeywords
marketingový plán
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2007
Identifier:
6428
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2007
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠENOVSKÁ, Daniela. Marketingový plán pro Lázně Luhačovice. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová