Fashion show Dotek pro obecně prospěšnou organizaci Dotek ve Vizovicích – Bára Kubíčková
Bára Kubíčková
Bakalářská práce
Fashion show Dotek pro obecně prospěšnou organizaci Dotek ve Vizovicích
The Fashion show Dotek in the Cooperation with Publicly Beneficial Organization Dotek based in Vizovice
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu neziskového projektu Fashion show Dotek s cílem zjistit, zda nový koncept je správným řešením k realizaci v následujících ročnících. Teoretická část se zabývá oblastí neziskového sektoru s orientací na nestátní neziskové organizace, dále vymezením pojmu fashion marketing, charakterizováním cílů a specifikací fashion marketingu se zaměřením …víceAbstract:
The bachelor thesis describes the analysis of the current stage of the non-profitable project "Fashion Show Dotek", mainly aiming to find out, whether the new concept is a proper solution in relation to the years to come. The theoretical part aims to describe the non-profitable sector of services, mainly aiming to describe NGOs. Furthermore, the purpose of the theoretical part is to define "fashion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zveřejnit od: 29. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Marcela Göttlichová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUBÍČKOVÁ, Bára. \textit{Fashion show Dotek pro obecně prospěšnou organizaci Dotek ve Vizovicích}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/uu5x5o/. [citováno 2024-04-24]
Jak správně citovat práci
Kubíčková, Bára. Fashion show Dotek pro obecně prospěšnou organizaci Dotek ve Vizovicích. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Řízení projektu v neziskové organizaci
Filip Hykel -
Role marketingu v neziskové organizaci: Komunikační mix projektu ,,Podporuj mě...“ neziskové organizace DEJME DĚTEM ŠANCI
Tereza Tkadlecová -
Kulturní projekty nestátních neziskových organizací zaměřených na kulturní činnost
Tereza BENEŠOVÁ -
Charitativní projekty organizací zajišťující péči o děti se zdravotním postižením v Jihočeském kraji
Lenka LANDOVÁ -
Crowdfundingový projekt v neziskové organizaci Slunečnice
Adéla Olšinová -
Účtování a vykazování projektů humanitární a rozvojové pomoci v nestátní neziskové organizaci
Natálie Nachtigalová -
Návrh a realizace projektu pro neziskovou organizaci
Josef Kopřiva -
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané neziskové organizaci
Dáša Uherková