Ing. Anitta Mathew

Diplomová práce

Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited

Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anotace:
This study looks at the impact of sales promotion on brand awareness and customer loyalty in the context of AMUL Limited, a well-known dairy company. The study analyses a customer sample of 100 people to gain insight into the dynamic interaction between sales promotions, brand awareness, and customer loyalty. This study's methodology combines quantitative analysis with qualitative feedback from the …více
Abstract:
This study looks at the impact of sales promotion on brand awareness and customer loyalty in the context of AMUL Limited, a well-known dairy company. The study analyses a customer sample of 100 people to gain insight into the dynamic interaction between sales promotions, brand awareness, and customer loyalty. This study's methodology combines quantitative analysis with qualitative feedback from the …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/gflwk/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 2. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Economics and Management