Regionální prvky ve výuce vlastivědy. Projektová metoda - region Kladno a Nové Strašecí – Mgr. Marie Hanzlíková
Mgr. Marie Hanzlíková
Diplomová práce
Regionální prvky ve výuce vlastivědy. Projektová metoda - region Kladno a Nové Strašecí
Regional elements in education of natural history and geography. Project method - region Kladno and Nové Strašecí
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou projektové výuky, exkurze a vycházky a jejich využitím ve výuce regionální historie na prvním stupni základní školy. Teoretická část shrnuje poznatky z vývoje vlastivědného vyučování, cíle a obsahy, organizační formy a vyučovací metody. Zabývá se pojmy projekt, projektová metoda a projektová výuka. Praktická část navrhuje konkrétní projekt zaměřený na regionální …víceAbstract:
This dissertation deals with the problematics of project teaching, excursions and walks and using of them in Regional History teaching at the first level of primary school. The theoretical part summarizes knowledge of development of Historical and Geographical studies, aims and contents, organizational forms and teaching methods. It deals with terms such as project, project method and project teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wcuf7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: Mgr. Jiří Mihola, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Investment Protection and Dispute Settlement in relation between the EU and the USA
Veronika Mrázková -
Yankeedom and Tidewater: the Two Nations and their Influence on Nathaniel Hawthorne and Edgar Allan Poe
Lenka Pospíšilová -
Implementing the PRINCE2 Project Management Method in an Existing Project Environment
Anastasia Sudakova -
Cultivating Language Learning: The Effectiveness of Experiential and Project-Based ESL Learning in an Agricultural Setting
Jason Monroe Helmer -
Analysis of project methods and their implementation in a project
Karolína SLABÁ -
Cultivating Language Learning: The Effectiveness of Experiential and Project-Based ESL Learning in an Agricultural Setting
Jason Monroe Helmer -
Teaching English through Fantasy Literature in Cross-Curricular Project
Veronika Studená -
Student-created videos project to enhance speaking and writing skills at upper-secondary grammar school
David Dvořák