Reklama a její vliv na nákupní chování – Bc. Kateřina Čechurová
Bc. Kateřina Čechurová
Diplomová práce
Reklama a její vliv na nákupní chování
Advertisement and it's impact on buyer's behavior
Anotace:
Diplomová práce je na téma reklama a její vliv na nákupní chovaní. Předmětem a cílem mé diplomové práce je přiblížení reklamy jako nástroje podpory prodeje výrobků spotřebitelů. Jako výrobek, na kterém bude podpora prodeje aplikována, byl vybrán produkt společnosti Jan Bechera – Pernod Ricard. Diplomová práce je věnována klíčové problematice psychologie trhu – proces rozhodování spotřebitele o nákupu …víceAbstract:
The thesis is dealing with advertising and its impact on shopping behavior. The object of my thesis is to describe advertising being a part of sales promotions of consumer goods. The sales promotions will be applied on Pernod Ricard which is merchandise of Jan Bechera company. The psychology of the market, especially the process of purchasing decision-making of the customer represents the main issue …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kd7lk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Petrášek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČECHUROVÁ, Kateřina. \textit{Reklama a její vliv na nákupní chování} [online].
Praha, 2010 [cit. 2021-02-24]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/uulurt/>.
Diplomová práce.
Vysoká škola finanční a správní, a.s..
Vedoucí práce Ing. Naděžda Petrů, Ph.D..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising
Simona Nováková -
Vliv zobrazování žen v reklamě na nákupní chování spotřebitele
Andrea Horňáková -
Vliv celebrit v reklamě na nákupní chování zákazníků
Lucie Hrušková -
Vliv sociálního prostředí na nákupní chování spotřebitele
Martin Diatilo -
Vliv reklamních kampaní na nákupní chování spotřebitele
Marek Putna -
Vliv podpory prodeje a věrnostních programů na změnu nákupního chování zákazníka
Tomáš Bojanovský -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Příklady nejúspěšnějších sales promotion v sekci prodeje cukrovinek
Šárka Šrůtová