Reklama a její vliv na nákupní chování – Bc. Kateřina Čechurová
Bc. Kateřina Čechurová
Diplomová práce
Reklama a její vliv na nákupní chování
Advertisement and it's impact on buyer's behavior
Anotace:
Diplomová práce je na téma reklama a její vliv na nákupní chovaní. Předmětem a cílem mé diplomové práce je přiblížení reklamy jako nástroje podpory prodeje výrobků spotřebitelů. Jako výrobek, na kterém bude podpora prodeje aplikována, byl vybrán produkt společnosti Jan Bechera – Pernod Ricard. Diplomová práce je věnována klíčové problematice psychologie trhu – proces rozhodování spotřebitele o nákupu …víceAbstract:
The thesis is dealing with advertising and its impact on shopping behavior. The object of my thesis is to describe advertising being a part of sales promotions of consumer goods. The sales promotions will be applied on Pernod Ricard which is merchandise of Jan Bechera company. The psychology of the market, especially the process of purchasing decision-making of the customer represents the main issue …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kd7lk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Petrášek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising
Simona Nováková -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Vliv zobrazování žen v reklamě na nákupní chování spotřebitele
Andrea Horňáková -
Vliv celebrit v reklamě na nákupní chování zákazníků
Lucie Hrušková -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk