Mateřská škola a její role v rozvoji řečových dovedností dětí – Jana KOTASOVÁ
Jana KOTASOVÁ
Bakalářská práce
Mateřská škola a její role v rozvoji řečových dovedností dětí
Nursery school and its role in child speech development
Anotace:
Rozvoj řečových dovedností je důležitou součástí každého dítěte. Pracuji jako učitelka v mateřské škole a vnímám, že děti mají problémy jak s řečí, tak i s poruchou výslovnosti. Teoretická část je rozdělena do čtyř kapitol, které se zaměřují na základní pojmy týkající se vývoje a rozvoje samotné řeči, podporu komunikačních dovedností v předškolním věku, mateřskou školu a logopedickou péči. V praktické …víceAbstract:
Development of speaking skills is important part of every child. I work as a kindergarten teacher and I consider that children have problems with speech as well as with pronunciation. Theoretical part is divided into four chapters which are focused on basic concepts concerning speech development and its progress, support of communication skills in preschool, kindergarten and speech therapy. Practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2017
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Kuldanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOTASOVÁ, Jana. Mateřská škola a její role v rozvoji řečových dovedností dětí. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Zpěv a vybrané hudební nástroje jako prostředek pro rozvoj řeči a správné výslovnosti v MŠ
Denisa TRNKOVÁ -
Vývoj řeči a komunikace dětí předškolního věku v mateřských školách v Chebu
Hana Kinterová -
Alternativní a augmentativní komunikace u žáků s mentálním postižením
Ivana Soběslavová -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Problematika komunikace osob se sluchovým postižením na úřadech
Dagmar Mrkvová -
Rozvoj komunikace u dítěte se sluchovým postižením
Jitka Houzarová -
Sociální komunikace u dětí s vadou řeči v předškolním a mladším školním věku
Blažková Blažková