Srovnávací analýza webových stránek firem působících na trhu prodeje počítačových komponent prostřednictvím Internetu – Bc. Jakub KOCOUREK
Bc. Jakub KOCOUREK
Bachelor's thesis
Srovnávací analýza webových stránek firem působících na trhu prodeje počítačových komponent prostřednictvím Internetu
Comparative analysis of web pages of companies which are selling computer components on the Internet
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat a porovnat webové stránek firem působících na trhu prodeje počítačových komponent prostřednictvím Internetu. Teoretická část popisuje prostředí Internetu a faktory ovlivňující tvorbu webových stránek. Praktická část je zaměřena na samotnou analýzu jednotlivých internetových obchodů a popis jejich nejvýraznějších vlastností.Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyze and compare web pages of companies, which are selling computer components on Internet. The theoretical part describes Internet environment and factors influencing creation of web pages. Analysis focuses on individual web shops and description of their most significant qualities.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Accessible from:: 12. 5. 2008
Identifier:
7463
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2008
- Supervisor: Mgr. Štěpán Prachař
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOCOUREK, Jakub. \textit{Srovnávací analýza webových stránek firem působících na trhu prodeje počítačových komponent prostřednictvím Internetu}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2008. Available from: https://theses.cz/id/uuppie/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOCOUREK, Jakub. Srovnávací analýza webových stránek firem působících na trhu prodeje počítačových komponent prostřednictvím Internetu. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Aspekty online nakupování v podmínkách specializovaného podniku internetového obchodu
Jovanka Linhartová -
Návrh a implementace internetového obchodu s využitím Open Source CMS
Igor Achatov -
Hodnocení elektronického obchodu
Viktor Seige -
Vliv obchodních parametrů na obrat internetového obchodu
Daniela Pulkrábková -
Hodnocení elektronického obchodu.
Nela Švancarová -
Nákupní chování zahraničních zákazníků internetového obchodu firmy VariCAD, spol. s r.o.
Hana Žáková -
Analýza návštěvnosti internetového obchodu s nábytkem
Vít Kahánek -
Návrh a ověření doménově specifického modelu internetového obchodu
Jiří Dosoudil