Umělá inteligence herního souboje pro Unreal Engine – Šimon MALÍČEK
Šimon MALÍČEK
Bachelor's thesis
Umělá inteligence herního souboje pro Unreal Engine
Combat AI for video games in Unreal Engine
Abstract:
Tato práce se zabývá návrhem a implementací souboj s umělou inteligencí v reálném čase prostřednictvím technologie Unreal Engine. Demonstrace souboje umožňuje souboj dvojice agentů, první agent je ovládán hráčem, druhý umělou inteligencí. V práci jsem popsal a použil techniky z oblasti herního návrhu pro vytvoření co nejlepšího pocitu ze hry. Vytvořil jsem dva typy umělé inteligence základní a pokročilou …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to design and implement real-time combat with an AI using Unreal Engine. The playable demonstration showcases a fight between a pair of agents, the first agent is controlled by the player, the second by the artificial intelligence. In the thesis, I described and implemented game design techniques to create a good game feel. I created two types of AI, basic and advanced …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tomáš Mikula
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MALÍČEK, Šimon. Umělá inteligence herního souboje pro Unreal Engine. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Information Technologies / Information Technologies
Theses on a related topic
-
Umělá inteligence pro OpenTTD s podporou Cargodist
Aleš Paroulek -
Umělá inteligence pro OpenTTD
Lukáš Dihel -
Umělá inteligence pro tahové strategické počítačové hry
Kamil SLÁMA -
Umělá inteligence a počítačový červ
Ondřej Poštulka -
Umělá inteligence v počítačových hrách
Michal Horák -
Umělá inteligence pro hraní počítačových her
Matěj Krzystek -
Hry v prostředí Unreal Engine
Anna Krajčírová -
Principy tvorby PC hry v Unreal Engine 5 EA
Ondřej Lamač
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
12/5/2023