Bc. Angelina Bashkatova

Bakalářská práce

Strategické marketingové řízení společnosti

Strategic Marketing Management of the Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce na téma Strategické marketingové řízení společnosti je analyzovat CRM strategii vybrané společnosti a popsat její marketingovou strate-gii. Druhým cílem je na základě odpovědí zákazníků zjistit, jestli jsou spokojení se službami společnosti Prague Language Institute s.r.o. Výsledky analýz povedou k formulování návrhu řešení pro odstranění zjištěných nedostatků. V první části …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze the strategic marketing management of the selected company, especially the Customer-Relationship-Management (CRM). The second goal is to find out if costumers are satisfied with the services of Prague Language Institute s. r. o. based on their responses. The first part of the thesis describes the theoretical background of the CRM theory and how it is integrated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
  • Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní