Strategické marketingové řízení společnosti – Bc. Angelina Bashkatova
Bc. Angelina Bashkatova
Bachelor's thesis
Strategické marketingové řízení společnosti
Strategic Marketing Management of the Company
Abstract:
Cílem bakalářské práce na téma Strategické marketingové řízení společnosti je analyzovat CRM strategii vybrané společnosti a popsat její marketingovou strate-gii. Druhým cílem je na základě odpovědí zákazníků zjistit, jestli jsou spokojení se službami společnosti Prague Language Institute s.r.o. Výsledky analýz povedou k formulování návrhu řešení pro odstranění zjištěných nedostatků. V první části …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze the strategic marketing management of the selected company, especially the Customer-Relationship-Management (CRM). The second goal is to find out if costumers are satisfied with the services of Prague Language Institute s. r. o. based on their responses. The first part of the thesis describes the theoretical background of the CRM theory and how it is integrated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/okdze/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2022
- Supervisor: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Životní cyklus zákazníka a návrh jeho implementace do marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Klára Voráčková -
Životní cyklus zákazníka a návrh jeho implementace do marketingové komunikace ve firmě AUTO GRÁL s.r.o.
Klára Voráčková -
Životní cyklus malého podnikání ve stavebnictví od jeho založení po současnost
Martina Kotzurová -
Možnosti optimalizace životního cyklu zákazníka e-shopu
Linda Hlaváčová -
Využití chatbotů v rámci životního cyklu zákazníka
Vojtěch Hrdina -
Hodnota životního cyklu zákazníka
Simona Bellová -
E - commerce: Customer Feedback Management
Tereza Pavelková -
Analýza spokojenosti zákazníků s využíváním public relations nástrojů ve vybrané organizaci
Vlasta Borůvková Buková