Bc. Angelina Bashkatova

Bachelor's thesis

Strategické marketingové řízení společnosti

Strategic Marketing Management of the Company
Abstract:
Cílem bakalářské práce na téma Strategické marketingové řízení společnosti je analyzovat CRM strategii vybrané společnosti a popsat její marketingovou strate-gii. Druhým cílem je na základě odpovědí zákazníků zjistit, jestli jsou spokojení se službami společnosti Prague Language Institute s.r.o. Výsledky analýz povedou k formulování návrhu řešení pro odstranění zjištěných nedostatků. V první části …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze the strategic marketing management of the selected company, especially the Customer-Relationship-Management (CRM). The second goal is to find out if costumers are satisfied with the services of Prague Language Institute s. r. o. based on their responses. The first part of the thesis describes the theoretical background of the CRM theory and how it is integrated …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2022
  • Supervisor: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní