Strategické marketingové řízení společnosti – Bc. Angelina Bashkatova
Bc. Angelina Bashkatova
Bakalářská práce
Strategické marketingové řízení společnosti
Strategic Marketing Management of the Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce na téma Strategické marketingové řízení společnosti je analyzovat CRM strategii vybrané společnosti a popsat její marketingovou strate-gii. Druhým cílem je na základě odpovědí zákazníků zjistit, jestli jsou spokojení se službami společnosti Prague Language Institute s.r.o. Výsledky analýz povedou k formulování návrhu řešení pro odstranění zjištěných nedostatků. V první části …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze the strategic marketing management of the selected company, especially the Customer-Relationship-Management (CRM). The second goal is to find out if costumers are satisfied with the services of Prague Language Institute s. r. o. based on their responses. The first part of the thesis describes the theoretical background of the CRM theory and how it is integrated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/okdze/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Životní cyklus zákazníka a návrh jeho implementace do marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Klára Voráčková -
Životní cyklus zákazníka a návrh jeho implementace do marketingové komunikace ve firmě AUTO GRÁL s.r.o.
Klára Voráčková -
Životní cyklus malého podnikání ve stavebnictví od jeho založení po současnost
Martina Kotzurová -
Možnosti optimalizace životního cyklu zákazníka e-shopu
Linda Hlaváčová -
Využití chatbotů v rámci životního cyklu zákazníka
Vojtěch Hrdina -
Hodnota životního cyklu zákazníka
Simona Bellová -
E - commerce: Customer Feedback Management
Tereza Pavelková -
Analýza spokojenosti zákazníků s využíváním public relations nástrojů ve vybrané organizaci
Vlasta Borůvková Buková