Koncept hromadného nakupování na internetu – Klára Klimentová
Klára Klimentová
Diplomová práce
Koncept hromadného nakupování na internetu
The koncept of Daily Deals on the internet
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na koncept hromadného nakupování na internetu, tedy na relativně novou formu podpory prodeje. Práce se snaží zmapovat trh, na kterém portály hromadného nakupování působí a nalézt důvody, které vedly k rychlému rozšíření tohoto marketingového nástroje v České republice. Cílem práce je představit koncept hromadného nakupování na internetu, zmapovat trh hromadného nakupování …víceAbstract:
This thesis specializes in the concept of daily deals on the Internet, therefore in relatively new form of sales promotion. Thesis is charting the market on which portals of daily deals operate; to find reasons for quick expansion of this marketing tool in the Czech Republic. The goal of the thesis is to introduce the concept of daily deals through the Internet, to chart the market of daily deals in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34897
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2013
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34897
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv slevových portálů hromadného nakupování na vybrané poskytovatele služeb v cestovním ruchu
Daniel Šlais -
Hromadné nakupování jako jedna z nových forem marketingových nástrojů
Nikola Svobodová -
Slevové servery/portály jako součást obchodního modelu vybraných společností
Ondřej Prokop -
Slevové portály v oblasti exotických destinací
Pavel Těšínský -
Slevové portály v oblasti restauračních zařízení
Adéla Horváthová -
Fenomén hromadného nakupování se slevou v ČR
Jitka Majstrová -
Slevové portály jako nástroj komunikace se zákazníkem
Jakub Hort -
Slevové portály a agregátory slev
Roman Studený