Bc. Tereza Kalíková

Diplomová práce

Customer service ve vybraném podniku

Customer service in the selected company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá zákaznickým servisem v podniku Bohemiatex, s. r. o. Použitím dotazníkového šetření, konzultací v podniku, analýzy podnikových dokumentů, norem a směrnic je zhodnocen zákaznický servis a spokojenost zákazníků podniku. Výstupem práce je návrh souboru opatření, postupů a metod pro posílení zákaznického servisu v podniku.
Abstract:
This master thesis deals with the customer service in the company named Bohemiatex, Ltd. The customers´ service and their satisfaction are evaluated while using the survey, consultations in the company and analysis of the firm´s regulations and guidelines. The proposal of the measures, procedures and methods, which were created in order to enhance the customer service in the company, are the outcomes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kalíková, Tereza. Customer service ve vybraném podniku. Pardubice, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku