Bc. Tereza Kalíková
Master's thesis
Customer service ve vybraném podniku
Customer service in the selected company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá zákaznickým servisem v podniku Bohemiatex, s. r. o. Použitím dotazníkového šetření, konzultací v podniku, analýzy podnikových dokumentů, norem a směrnic je zhodnocen zákaznický servis a spokojenost zákazníků podniku. Výstupem práce je návrh souboru opatření, postupů a metod pro posílení zákaznického servisu v podniku.Abstract:
This master thesis deals with the customer service in the company named Bohemiatex, Ltd. The customers´ service and their satisfaction are evaluated while using the survey, consultations in the company and analysis of the firm´s regulations and guidelines. The proposal of the measures, procedures and methods, which were created in order to enhance the customer service in the company, are the outcomes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2017
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KALÍKOVÁ, Tereza. \textit{Customer service ve vybraném podniku} Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2017. Available from: https://theses.cz/id/uuwsqa/. [cit. 2024-04-17].
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kalíková, Tereza. Customer service ve vybraném podniku. Pardubice, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Analýza vlivu kvality služeb na spokojenost zákazníka
Kamil Koštiál -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníků Penzionu Hřensko
Sarah VESELOVSKÁ -
Spokojenost zákazníků se službami České pošty
Jana ŠEBKOVÁ -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová