Marketing ve veřejné správě – na příkladu obce Chýně – Bc. Markéta Nezbedová
Bc. Markéta Nezbedová
Master's thesis
Marketing ve veřejné správě – na příkladu obce Chýně
Marketing in public administration – on the example of the municipality Chýně
Abstract:
Marketing ve veřejné správě přináší pohled na poskytované veřejné služby, zpracování poznatků bylo provedeno pomocí analýzy marketingových přístupů ve veřejné správě od různých autorů se zaměřením se na metodu marketingového mixu 4P. Doplnění pohledu z přístupu good governance a efektivní řízení samosprávy, kvality poskytovaných služeb, sociálního a společenského kapitálu. Uvedená případová studie …moreAbstract:
Marketing in public administration brings an insight into the provided public services, the processing of knowledge was done by analyzing marketing approaches in public administration from different authors with a focus on the method of marketing mix 4P. Complementing the perspective from the approach of good governance and effective management of self-government, quality of provided services, social …moreKeywords
marketing samospráva marketingová komunikace obce nástroje marketingové strategie metoda marketingového mixu 4P moderní přístup samosprávy obce self-government marketing communication of municipality tools of marketing strategy method of marketing mix 4P modern approach of the municipality self-government
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2020
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/k8huj/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 6. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Milan Jan Půček, MBA
- Reader: Ing. Liběna Jarolímková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEZBEDOVÁ, Markéta. \textit{Marketing ve veřejné správě – na příkladu obce Chýně}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2020. Available from: https://theses.cz/id/uuzfot/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISThe College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.
Master programme / field:
Urban and Regional Development / Urban and Regional Development Management
Theses on a related topic
-
Development of Local Self-Government in the Municipality of Psáry
Marek Wünsch -
Comparison of the Possible Forms of Territorial Administration in the Countries of the European Union
Denisa ŘÍHOŠKOVÁ -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry